עבודת קודש , לשם שמיים

כללי

1.   העמותה הנה עמותה ללא מטרת רווח  שנוסדה ע"י הרב ישעיהו הבר זצ"ל וכיום מנוהלת ע"י הרבנית רחל הבר.

2.   דרכי התקשרות עם העמותה : טלפון - 02-500-0755, אתר אינטרנט   https://kilya.org.il/he

3.   יש להרשם לעמותה, מוקדם ככל שניתן מרגע גילוי המחלה בשלבים המתקדמים.

4.   העמותה תבקש מכם לגייס כתורמים, ראשית כל את כל בני המשפחה, המלצתי הנה שגם באם לדעתכם בני המשפחה לא מתאימים,עליהם       להירשם כתורמים ושהעמותה תחליט שאינם מתאימים, לא להחליט לבד על דעת עצמכם.

5.   הרישום לעמותה אינו מעביר את האחריות למציאת תורמים אל העמותה, זמן ההמתנה יכול להיות ארוך מאוד, ולכן אתם כבני משפחת               החולה, חלה עליכם האחריות לאתר תורמים פוטנצילאים.

6.   עמותת מתנת חיים, הפיקה חוברת מצויינת שנקראת "כלים לקמפיין מוצלח" החוברת היא כלי חשוב מאוד שעליכם למצות את כל                      האפשרויות הגלומות בו.

     להלן קישור להורת החוברת למחשב שלכם  : חוברת "כלים לקמפיין מוצלח"

7.  במסגרת החיפושים שלכם אחר תורמים, "עמותת מתנת חיים" תיתן לכם קישור לטופס רישום פרטי תורם, בכדי שאת הקישור הזה, תפרסמו      בפרסומים השונים שלכם, כך שכל מי שימלא את טופס התורמים שבקישור, הפרטים של התורמים ישוייכו ישירות למבקש התרומה.   

8.  עליכם לזכור שהאחריות למציאת תורם פוטנציאלי היא שלכם ורק שלכם, אל תצפו מאחרים שיעשו את העבודה. (סליחה על הבוטות).

9.  ככל שתפרסמו ותרשמו יותר מועמדים כתורמים כך גדל הסיכוי להשגת תורם מתאים.

10. לא כל מי שנרשם לתרומה, הופך לתורם בפועל, זהו תהליך ארוך ורווי באכזבות.

11. גם באם התורם ימצא כשיר לתרומה, אך לא מתאים מבחינת הנתונים לתרומה לחולה, עמותת מתנת חיים תפעל לביצוע הצלבה, לכן                 בפרסומים שלכם ממליץ שלא לציין את סוג הדם, בכדי לגייס יותר תורמים.

12. בפניות שלכם לעמותת מתנת חיים, ממליץ להתנהל באדיבות ובנימוס, אין שום סיבה לכעוס עליהם, תזכרו, הם מנסים לעזור לכם ככל                יכולתם.


תרמו לעמותת "מתנת חיים"  בקישור הבא  https://kilya.org.il/he/donations/